jueves, 24 de abril de 2008

PATINATZERA


Lehengo egunean D.B.H-ko ikasle guztiak patinatzera joan ginen Lobeteko pistara, Logroñokoa. Oindik logroñora joan ginen oinez ez da asko baino 10km ibili genuen kriston beroarekin.
Gero han pistan oso jende gutxi patinatu zuen baino ni patinatu nuen eta oso-oso ondo pasa nuen nire lagunekin, oso ondo pasa nuen patinatzen eta baita ere ez bakarrik patinatzen bidean ere oso ondo pasa nuen.
Patinatu ondoren oionera bueltatu arte rioja forum parkean egon ginen jolasten eta hitz-egiten ordu erdi bat gutxigorabehera.
Oso ondo pasa nuen eta berriro beste leku batera joan nahi du nire lagunekin eta horrela bezain ondo pasatzea.

1 comentario:

OpenMinded dijo...

Oso irteera polita izan zen, nahiz eta etxera nekaturik ailegatu.

oso blog betea daukazu oso polita.,

Agur: Ekhiñe